December na Inštitúte manažmentu UCM v Trnave sa už tradične nesie v znamení semestrálnych projektov. Tento rok však nešlo len o prezentácie inštitútu a eventy. Študenti dokázali prepojiť teóriu s praxou a zároveň vytvoriť príjemnú predvianočnú atmosféru, ktorá sa niesla chodbami inštitútu počas celého mesiaca.
V rámci predmetu Semestrálny projekt pripravili študenti viaceré tematické ochutnávky a sprievodné aktivity, ktoré premenili bežné dni medzi prednáškami na malé zážitkové podujatia. Vôňa kávy, čaju, medovníkov a dobrôt vytvárala priestor na stretnutia, rozhovory aj oddych.
Prvé decembrové dni patrili sladkým ochutnávkam, ktoré študenti pripravili v spolupráci s externými partnermi. Návštevníci si mohli vychutnať sušienky, teplé nápoje a ďalšie produkty, ktoré mali veľký úspech nielen pre svoju chuť, ale aj pre spôsob, akým boli prezentované. Študenti si vyskúšali komunikáciu so značkami, prípravu eventu aj prácu s publikom priamo v akademickom prostredí.
Ďalším z projektov boli tvorivé dielničky, do ktorých sa zapojili aj externí študenti. Keďže sa blížili Vianoce, nechýbalo zdobenie medovníkov, kreativita a vôňa sviatkov. Chodby Inštitútu manažmentu sa tak na niekoľko dní premenili na priestor plný farieb, úsmevov a pozitívnej nálady.
V polovici decembra nasledovali ovocné ochutnávky štiav a čokolády, ktoré opäť ukázali, že aj jednoduchý produkt môže byť súčasťou premysleného marketingového konceptu. Študenti si v praxi overili, ako funguje zážitkový marketing a akú úlohu zohráva atmosféra, príbeh a osobný kontakt.

Osobitné miesto medzi projektmi mal aj event zameraný na sladký marketing v turizme. Návštevníci mali možnosť ochutnať výrobky z medu a zároveň sa dozvedieť, ako môže lokálny produkt fungovať ako silný nástroj v marketingovej komunikácii turizmu. Podujatie spojilo chuťový zážitok s odborným pohľadom na prax a ukázalo, že aj malé značky dokážu vytvoriť silný dojem.
Záver decembra patril spoločnej predvianočnej atmosfére. Sladké zákusky, teplá káva a sviatočná výzdoba spríjemnili čas medzi prednáškami a potvrdili, že Inštitút manažmentu nie je len miestom vzdelávania, ale aj komunitou. Veľká vďaka patrí všetkým študentom, ktorí sa na projektoch podieľali, ako aj partnerom a sponzorom, ktorí prispeli k ich realizácii.
December tak opäť ukázal, že semestrálne projekty môžu mať presah, zmysel a emóciu. A práve to je hodnota, ktorú si študenti odnášajú ďalej do praxe.

