PhDr. Ján Ganobčík, MSc.

Assistant Professor, Coordinator of PR and Communications

Biography

Je absolventom Fakulty sociálnych vied UCM v Trnave, v študijnom programe Manažment a ekonómia VS., kde neskôr získal aj titul philosophiae doctor (PhDr.). Svoje vzdelanie následne rozšíril štúdiom manažérskeho programu Master of Science (MSc.) v Českej republike. Aktuálne pôsobí ako interný doktorand na Katedre marketingu a obchodu Fakulty managementu UK.

Vedomosti zo štúdia sa snaží zúročiť vo svojom výskume zameranom na manažment marketingovej komunikácie, čo je v súlade s jeho dizertačnou prácou s názvom Manažment procesov marketingovej komunikácie pamiatkových objektov krajín V4. Ján je spoluautorom viacerých výskumných prác, ako aj členom riešiteľských kolektívov VEGA a KEGA.

Education

  • PhDr., Political sciences, Faculty of Social Sciences UCM, Trnava
  • Mgr., Management and Economics of Public Administration, Faculty of Social Sciences UCM, Trnava

Professional focus

  • Online marketing
  • Informatics in tourism
  • Managerial performance