Študijný program | Stupeň štúdia | Dĺžka štúdia |
---|---|---|
Manažment v turizme a hotelierstve – denná forma | Bc. | 3 roky |
Manažment v turizme a hotelierstve – externá forma | Bc. | 3 roky |
Máš cestovanie vo svojej DNA? Láka ťa spoznávanie nových krajín a kultúr? Chceš byť sám sebe pánom a rozbehnúť vlastný biznis? Štúdium Manažmentu v turizme a hotelierstve ťa neunudí teóriou, ale rovno pripraví do praxe.
Študenti môžu rozvíjať svoje schopnosti a zručnosti na úrovni vysokoškolského vzdelávania a nadobudnúť tak potrebnú nadstavbu k vedomostiam, ktoré získali na stredných odborných školách zameraných práve na oblasť turizmu a hotelierstva.
Príležitosť má však každý, kto má vzťah k manažmentu, ľudom, marketingu, gastronómii, ale i k voľnočasovým aktivitám a geografii turizmu a zaujíma ho i ekonomika a riešenie praktických projektov. Absolventi týchto študijných programov majú široké uplatnenie, a to nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Už počas štúdia budú študenti participovať na aktivitách v rámci semestrálnych projektov, v ktorých pretavia do praxe získané vedomosti z výučby.
Taktiež si svoje vedomosti, schopnosti a zručnosti overia počas polročnej bakalárskej praxe a písania záverečnej bakalárskej práce. Študenti môžu spoznávať iné kultúry a iné formy poskytovania služieb v turizme a hotelierstve i prostredníctvom tzv. mobility programov v zahraničí.
Profilové predmety:
• Základy turizmu a hotelierstva, • Organizačná kultúra,
• Základy manažmentu,
• Makroekonómia,
• Marketing,
• Manažment animátorských a voľnočasových aktivít,
• Komunikačné zručnosti,
• Náboženská skladba Európy,
• Manažment ľudských zdrojov,
• Inovačný manažment v turizme a hotelierstve,
• Mikroekonómia,
• Regionálny marketing,
• Udržateľný turizmus a hotelierstvo,
• Interkultúrny manažment,
• Podnikanie v malých a stredných podnikoch,
• Manažment a manažérske kompetencie,
• Sprievodcovská činnosť v turizme.
Deň otvorených dverí | Uzávierka prihlášok | Prijímačky | Poplatok |
---|---|---|---|
7.2.2024 | 20. augusta 2024 – iba externá forma | bez prijímačiek | 40 € |
ČAS NA PODANIE PRIHLÁŠKY
Nepremeškaj svoju šancu a urob krok k lepšej budúcnosti už dnes!
„Manažér musí svoju prácu vykonávať, ako svoje hobby a starať sa o hotel, ako by bol jeho vlastný – všímať si všetky detaily a vykonávať svoju prácu svedomito. Len tak môže zabezpečiť vysoké štandardy a požadovanú kvality služieb. A v prvom rade je to práca s ľuďmi, či už zamestnancami, ale aj zákazníkmi, ktorým chceme naše služby ponúkať a uistiť sa, že z nášho hotela odchádzajú spokojní a šťastní a veriť tak, že sa k nám budú opäť vracať v budúcnosti.“
Ing. Vladimír Mičko, Operations Manager, Holiday Inn Trnava